Міська цільова програма на 2016 – 2018 рр. "Київ інформаційний"

 

Інформаційна кампанія «Київ комфортний»

ОНОВЛЕНИЙ СКВЕР

Віталій Кличко відкрив оновлений сквер та ознайомився із новою схемою руху транспорту на Подолі.

Мер Києва Віталій Кличко відкрив капітально відремонтований сквер на площі перед кінотеатром «Жовтень». Там повністю оновили тротуари та доріжки, облаштували їх декоративною плиткою. У сквері встановили й автоматичну систему поливу, нове освітлення, поставили нові лави, урни для сміття. А також здійснили повну реконструкцію фонтану.

Водограй складається із чаші діаметром 7 метрів та з двох рингів, один із яких підіймає воду на висоту струменя 2,5 метри, а другий – на 1,5 метри. Встановлено також нову систему фільтрації та знезараження води. Увечері фонтан підсвічуватиметься різними кольорами.

«Впевнений, сквер біля кінотеатру «Жовтень» стане родзинкою Подолу. Тут можна відпочити від міської метушні, погуляти з дітьми та у спеку посидіти біля оновленого фонтану, – зазначив Віталій Кличко. – Київ стає більш комфортним у плані відпочинку. Ми здійснюємо реконструкцію зелених зон у всьому місті, аби людям не доводилося їхати в інший район, щоб відпочити».

У сквері встановили нові дитячий і спортивний майданчики. Також у спекотні дні тут працюватиме рамка для розпилювання води. Мер підкреслив, що за останніх 4 роки у столиці реконструювали водограї на Русанівці, на Майдані Незалежності та на вулиці Хрещатик. А також здійснено ремонти у 300 парках та скверах столиці.

Також Віталій Кличко ознайомився із новою схемою руху транспорту на Подолі. Вона передбачає повне перекриття руху автотранспорту перед центральними корпусами Києво-Могилянської академії з розширенням існуючої пішохідної зони Контрактової площі.

«Поділ – історичний район столиці. Сюди приходить не тільки багато киян, а й гостей Києва. Прогулятися вуличками старого міста, відвідати кав’ярні, маленькі ресторанчики. Було багато звернень та петицій киян із проханням зробити частину Подолу пішохідною зоною. Ми сьогодні впроваджуємо найкращий досвід, робимо Київ привабливим. І розуміємо, що необхідно реалізувати той великий туристичний потенціал, який є у нашого міста. Щоб до нас приїздили туристи, щоб про Київ говорили, щоб ним захоплювалися», – зазначив Віталій Кличко.

За словами мера, у зв’язку із облаштуванням пішохідної зони відбуваються і зміни у русі автотранспорту на Подолі. Так, згідно планів, потік транспорту з вулиці Братської буде спрямовано на вулицю Волоську. Також більшість вулиць буде переведено в односторонній режим руху транспорту. Вулиця Почайнинська залишиться із двостороннім рухом. Для зручності пасажирів громадського транспорту збільшать кількість автобусів на маршрутах.

Також у рамках реалізації проекту здійснено реконструкцію 6 світлофорних об’єктів відповідно до нової схеми організації дорожнього руху, та збудовано 2 нових світлофорних об’єкти – на перехрестях вулиць Набережно-Хрещатицької та Хорива і Волоської та Хорива. Також тривають роботи з розробки схеми облаштування додаткових місць для паркування автотранспорту.

https://www.kievcity.gov.ua/news/63057.html

 

ТЕЛЕКАНАЛ «КИЇВ» ПОСІВ ДРУГЕ МІСЦЕ У РЕЙТИНГУ ПОПУЛЯРНОСТІ СЕРЕД РЕГІОНАЛЬНИХ ТЕЛЕКАНАЛІВ

Команді телеканалу «Київ» вручили диплом «Serious Сhallenger 2017 в групі регіональних телеканалів у 2017 році», яка посіла почесне друге місце серед 50 конкурсантів. Вручення відбулось під час Першої Церемонії нагородження телеканалів – BIG DATA Awards.

‒ Це заслужена нагорода колективу, який вміє піднімати теми, актуальні не лише для киян, а й усім українцям. Також суттєво покращилась якість картинки, сюжети стали цікавішими з точки зору динаміки їх висвітлення у ефірі. І головне, що мені досить приємно бачити, це велика кількість молодих облич на каналі, ‒ Сергій Бойко, керівник незалежної рейтингової агенції «Big Data UA».

За останній рік якість контенту телеканалу помітно зросла. Це може помітити не лише професіонал, а й пересічний глядач. Високі показники глядацької аудиторії та привабливості також залежить від його команди.

‒ Колектив каналу – це основний фактор успіху. Коли усі дихають, як один організм ‒ тоді класно, ‒ Олена Десятник, випусковий редактор СТН.

Довідково. «Big Data UA» ‒ незалежна рейтингова агенція, яка й здійснює моніторинг рейтингів переглядів телеканалів в Україні. Лідирує в рейтингу телеканал «Донбас», який транслює свої програми одразу на кілька міст-мільйонників, а на третьому місці ‒ канал «КРТ» («Правда Тут»).

http://dsk.kievcity.gov.ua/news/3502.html

 

13 НОВИХ КНИЖОК НАДРУКОВАНО КОШТАМИ КИЇВСЬКОЇ ГРОМАДИ

Департамент суспільних комунікацій в рамках виконання міської цільової програми «Київ-інформаційний» та підтримки діяльності творчих спілок у книговидавничій справі у 2017 році випустив в світ 13 книг загальним тиражем 4500 примірників.

Серед них дві книги для дітей та підлітків:
– «Україна починається з тебе», збірка творів для дітей;
– Павло Кущ «Небувала «котострофа».

Три книги з історичної та краєзнавчої тематики:
– Людмила Іванова «Національна ідентичність і державницька ідея в Україні (остання чверть ХVІІІ – 60-і рр. ХІХ ст.)»;
– Дмитро Малаков, Андрій Прибєга «Київ столітньої давнини»;
– Юрій Руденко «Козацько-лицарський гарт української молоді» (ХVI ст. – ХІ ст.).

Три книги віршів та поезії:
– Станіслав Бондаренко «Повітряне метро»;
– «Ущільнений простір», антологія поезії;
– Юлія Ємець-Доброносова «Срібло і молоко».

П’ять книг прози та п’єс:

– Валентин Бушанський «Закоханий лимон»;

– Раїса Гончарова «Дзвони долі»;

– Галина Марчук «Вибороти долю»;

– «Замовляння крові», антологія прози;

– «Як тебе не любити…», коротка проза про сучасний Київ та киян.

У цьому році тендер на виконання послуг з друку книг виграло київське приватне підприємство видавництво «Фенікс».

http://litakcent.com/2018/01/22/13-novih-knizhok-nadrukovano-koshtami-kiyivskoyi-gromadi/