Доброго дня, скажіть чи є у вас матеріал по темі "спілкування як чинник виховання дітей старшого дошкільного віку". Ключовими словами є "спілкування", "ВИХОВАННЯ" " старший дошкільний вік"

Добрий день, Оксано!

Радимо Вам використати наступні джерела :

88.8

Л86

Луценко, І. О. Дитина і дорослий: вчимося спілкуватись : готуємося до мовленнєвого спілкування з дошкільниками / І. О. Луценко ; Міністерство освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені  М. П. Драгоманова ; Інститут розвитку дитини. – Київ : Світич, 2008. – 203 с.

74.102

М74

Мовленнєве спілкування. Старша група : [методичне забезпечення Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі"] / [упоряд.  Л. П. Голян]. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, [2010]. –
111 с.

 74.102

С91

Сухар, В. Л. Мовленнєве спілкування : комплексні заняття у повсякденні : старша група / В. Л. Сухар. – [Харків] : Ранок, [2010]. – 208 с. 

88.8

Л86

Луценко, І. О.  Дитина і дорослий: вчимося спілкуватись : готуємося до мовленнєвого спілкування з дошкільниками / І. О. Луценко ; Міністерство освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Інститут розвитку дитини. – Київ : Світич, 2008. – 203 с.

Смольникова, Г. Важливо зрозуміти одне одного / Г. Смольникова. // Дошкільне виховання. – 2006. –
№ 11. – С. 14-15 : іл.

Арушанова,  А. Організація діалогічного спілкування дошкільнят з однолітками  / А. Арушанова// Дошкільне виховання. – 2001. – № 5. – С. 51-61.

 Арушанова А. Витоки діалогу / А. Арушанова, Є. Ричагова, Н. Дурова // Дошкільне виховання. – 2002. –
№ 10. – С. 82-90.

Курінна, С. Становлення особистості дитини дошкільного віку в процесі взаємодії різних соціальних
інститутів / С. Курінна // Дошкільна освіта. – 2010. – № 1. – C. 6-10.

Смирнова, Е. О. Исследование межличностных отношений в разновозрастных группах дошкольников /
Е. О. Смирнова, В. А. Бутенко // Вопросы психологии. – 2007. – № 1. – С. 27-37.

Смольникова, Г. Важливо зрозуміти одне одного / Г. Смольникова // Дошкільне виховання. – 2006. –
№ 11. – С. 14-15 : іл.

Смольникова, Г. Вчимо дітей спілкуватися / Г. Смольникова  // Дошкільне виховання. – 2004. – № 9. –
С. 14-16.

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 

 


ДОБРОГО ДНЯ ! Шукаю літературу про правильне написання науково-дослідницької роботи з біології.З чого і як почати? Порекомендуйте щось.Дякую!

Добрий день, Наталіє!

Радимо скористатись такими порадами :

http://chernihiv.man.gov.ua/zakhody/Konkurszahist/Osnovni_vimogi_do_napisannja_oformlennja_ta_predstavlennja__uchnivskih_naukovodoslidnitskih_robit/

http://studopedia.ru/15_14291_algoritm-napisannya-naukovo-doslidnitskoi-roboti.html

https://doc4web.ru/biologiya/metodika-napisaniya-nauchno-issledovatelskoy-raboti-po-biologii.html

http://www.myshared.ru/slide/1088160/

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки


      Концепт національно-патріотичного виховання дошкільників у науковій спадщині педагогів української діаспори 20 століття.

      Добрий день, Ірино!

      Можливо, Вам стануть у нагоді наступні матеріали :

Диба, О. Теоретичні засади культурно-просвітницької роботи з дітьми і молоддю української діаспори : (за матеріалами прграми Школи українознавства для дітей і молоді української діаспори Сербії) / О. Диба  // Рідна школа. – 2004. – № 4. – С. 63-64.

Мазуренко Г. Семен Петрович Мазуренко як виховник / Г. Мазуренко  // Визвольний шлях. – 1969. – № 2 .- С. 224.

Кучинська  І. О.  Виховання духовних цінностей дітей  і молоді у творчій спадщині Івана Огієнка :   автореф.  дис ...  канд .  пед.  наук : спец . 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки » / І. О.  Кучинська. –  К., 2000. – 20  с.

http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/04april2014/00.pdf

http://histj.oa.edu.ua/articles/2013/n21/24%20-%20%D0%A0%D0%9E%D0%97%D0%92%D0%98%D0%A2%D0%9E%D0%9A%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%94%D0%A3%D0%9C%D0%9A%D0%98%20%D0%94%D0%A0%D0%A3%D0%93%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98%20%D0%A5%D0%A5%20%D0%A1%D0%A2.%20%D0%92%20%D0%97%D0%90%D0%A5%D0%86%D0%94%D0%9D%D0%86%D0%99%20%D0%A3%D0%9A%D0%A0%D0%90%D0%87%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%86%D0%99%20%D0%94%D0%86%D0%90%D0%A1%D0%9F%D0%9E%D0%A0%D0%86.pdf

https://nenc.gov.ua/doc/autoref/Muhailenko.pdf

http://www.stattionline.org.ua/histori/114/21172-naukovo-pedagogichna-diyalnist-ukra%D1%97nsko%D1%97-diaspori-ssha-v-istoriografi%D1%97.html

http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Sitimn/2010_25/sytnist%20procesy%20vuxovannya.pdf

http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=15141&chapter=1

http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/157/1/shelovska.pdf

     Для більш повного висвітлення Вашого питання радимо звернутись до спеціалізованої Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені  В. О. Сухомлинського. Довідка «Запитай бібліотекаря» :

                                        Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

     З повагою

     Адміністрація Віртуальної довідки


Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для розробки ігор та занять едейтичного напрямку. Заздалегідь Вам вдячна за допомогу та розуміння.

Добрий день, Тетяно!

Радимо Вам використати наступні джерела :

Котлярова, І. В гості до зими / І. Котлярова  // Дошкільне виховання. – 2004. – № 12. – С. 12-13.

Богосвятська, А.-М. Методика ейдотехніки та її використання словесниками / А.-М. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2012. – № 11.–- С. 26-30.

Пащенко, О. Ейдетичні завдання для зимового навчання / Ольга Пащенко // Дошкільне виховання. – 2011. – № 2. – С. 16-18 : іл.

Пащенко, О. Вивчаємо тварин з ейдетикою / Ольга Пащенко // Дошкільне виховання. – 2011. – № 7. –
С. 24-26.

Очеретна, К. С. Впровадження ейдетики в систему навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку / К. С. Очеретна // Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру НАПН України. – 2013. – № 5. –
С. 41-44.

Войтович, Г.   Впровадження методів ейдетики в процес навчання та виховання дітей : [навч.-метод. посіб.] / Г. Войтович. – Хмельницький : ОІППО, 2010. – 195 с.

http://medicine.co.ua/vse-pro-dit/3255-eydetika-dla-ditey.html

https://lesechko.wordpress.com/2014/05/16/2141/

http://dnz12.itpark.org.ua/index.php/tvorchij-rozvitok/32-pedagogichnij-dosvid/67-ejdetika-dlya-rozvitku-ta-navchannya-doshkilnikiv.html

http://ukped.com/statti/teorija-navchannja/5843-treninhovi-vpravy-urok-eidetyky-3-i-klas.html

http://paginec.rv.ua/417/

http://vospitatel.com.ua/zaniatia/ranniy-vozrast/zima-podborka-igr-i-uprajneniy.html

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 


Доброго дня! Допоможіть будь ласка знайти літературу на тему "Розвиток історії дошкільної педагогіки в діаспорі". Заздалегідь вдячна.

Добрий день, Ірино!

Пропонуємо Вам скористатися наступними джерелами :

Лозова, М. З історії української освіти та культури в Бразилії / Марія Магдалина Лозова // Українознавство. – 2012. – № 4. –  С. 119-121.

Українська діаспора в Іспанії // Дивосвіт. – 2006. – № 2. – С. 33.

Гальченко, Т. Чужому научайтесь, свого не цурайтесь : шкільництво та освіта української діаспори країн світу /  Т. Гальченко // Політика і час. – 2004. –  № 3. –  С. 86-90.

Заячук, Ю. Українська діаспора Канади : від перших шкіл до першої кафедри української мови в університеті /Ю. Заячук  // Рідна школа. – 2002. –  № 2. – С. 73-75 : табл.

Іксанова, О. М. Освітня діяльність української еміграції в Європі: 1918–1920 рр. / О. М. Іксанова. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://istznu.org/dc/file.php?host_id=1&path=/page/issues/2/./iksanova.pdf.

Рудницька–Юрійчук, І. Р. Розвиток особистості дитини дошкільного віку в освітньому просторі української діаспори США і Канади / Ірина Рудницька-Юрійчук // Збірник наукових праць «Педагогічний дискурс». – Вип.13. – Хмельницький, 2012. – С. 331-336.

Рудницька–Юрійчук І.  Українські Дошкільні Дні – один із основних напрямків діяльності Світової Ради Дошкілля у США і Канаді / Ірина Рудницька-Юрійчук // Вісник Прикарпатського національного університету. Педагогіка. – Випуск XLVI. – Івано-Франківськ, 2013. –  С. 17-22.

Рудницька-Юрійчук І.  Українська сім’я та національне дошкілля як провідні чинники формування національної свідомості дітей дошкільного віку в українській діаспорі США та Канади / Ірина Рудницька-Юрійчук // Естетика і етика педагогічної дії. Збірник наукових праць. Вип. 6. – Київ-Полтава, 2013. –
С. 107-116.

Рудницька-Юрійчук І. Внесок Світової Ради дошкілля у розбудову українського дошкілля в США і Канаді / Ірина Рудницька-Юрійчук // Науковий вісник ЧНУ : збірник наукових праць. Педагогіка та психологія. Вип. 680. – Чернівці : Рута, 2014. – С. 148-156.

Рудницька-Юрійчук І. Національне виховання дітей дошкільного віку в українській діаспорі США і Канади / Ірина Рудницька-Юрійчук // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. –
Вип. 712. Педагогіка та психологія. – Чернівці : Рута, 2014. – С. 168-175.

Рудницька-Юрійчук І. Р. Соціокультурні причини зародження системи українського дошкілля в США і Канаді / І. Р. Рудницька-Юрійчук // «Актуальні питання сучасної педагогіки та психології: наукові дискусії»
(м. Львів, 26-27 вересня 2014 р.). – Львів, 2014. – С. 62-66.

Ключковська І. Українська діаспора в об’єктиві сучасності – національно-політичний та духовно-культурний феномен (перша-третя хвилі еміграції) / І. Ключковська, Н. Гумницька. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http: // storinka-m.kiev.ua/article.php?id=303.

Плазова Т. Діяльність наукових та освітньо-виховних осередків установ української діаспори у повоєнні роки / Т. Плазова // Українська національна ідея : реалії та перспективи розвитку. Вип. 25. – Львів : Нац. університет «Львівська політехніка», 2013. – С. 147–152.

http://ukrbulletin.univ.kiev.ua/Visnyk-11/Bozhuk.html

https://nenc.gov.ua/doc/autoref/melnuk.pdf

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 

 


      Добрий вечір. Потрібна інформація для написання курсової на тему: «Наступність у роботі ДНЗ і початкової школи у теоретико-практичній спадщині Т.Г.Лубенця»

     Добрий день, Катерино!

     Радимо Вам використати наступні джерела:

74.03(4Ук)

А86

Артемова Л. В.  Історія педагогіки України : підручник для вузів / Л. В. Артемова. – Київ : Либідь, 2006. – 424 с. : іл., портр.

74.03(4Ук)

В68

Волошина В. Я.  Педагогічна й освітня діяльність Т. Г. Лубенця / В. Я. Волошина ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Київ : Академія, 1999. – 126 с. : портр.

Волошина В. Народний педагог Т. Г.Лубенець / В. Волошина  // Шлях освіти. – 2003. – № 3. – С. 52-54.

 Носенко А. Педагогічна спадщина Тимофія Григоровича Лубенця / Анна   Носенко [Електронний ресурс]. – Режим  доступу:  http://nauka.hnpu.edu.ua/sites/default/files/V%20zbirnuk.pdf

http://elibrary.kubg.edu.ua/1967/1/E_Antupin_PPSV_6_1_UDPU_2012.pdf

http://oaji.net/articles/2016/2923-1456731412.pdf

http://eprints.zu.edu.ua/6378/1/10anmpvn.pdf

http://pmu.in.ua/virtual-exhibitions/tvorec_novoi_sckolu/

http://mykonspekts.ru/1-50639.html

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 

 

 

 


Добрий вечір. Потрібна інформація для написання дипломної роботи на тему: "Використання ейдетики в процесі підготовки дітей до школи". Дякую

Добрий день, Наталіє!

Радимо Вам скористатися наступними джерелами:

88.8

К 16

Как развивать память / И. Ю.Матюгин, Е. И.Чакаберия, И. К.Рыбникова и другие. –  Донецк : Сталкер, 1997. – 446 с. : ил. – ( Школа Эйдетики) 

Войтович Г.  Впровадження методів ейдетики в процес навчання та виховання дітей   : [навч.-метод. посіб] / Г. Войтович. – Хмельницький  : ОІППО, 2010. – 195 с. : іл., табл.

Кривоніс М. Л. Ейдетика як засіб підготовки дитини до школи / Авт.-упоряд. М. Л. Кривоніс,  О. Л. Дроботій. – Харків : Ранок, 2012. – 160 с. – (Дошкільна освіта).

Пащенко О. Ейдетика – що це? / О. Пащенко // Дошкільне виховання. –  2008. – № 11. –  С. 16-17.

Пащенко О. Креативний розвиток : ейдетика для дорослих і малих /  О. Пащенко // Дошкільне виховання. – 2012. – № 2. – С. 24-26.

Пащенко О. Ейдетика в навчанні  / О. Пащенко // Дошкільне виховання. – 2010. – № 5. –  С. 20-22

Васько А. М. Ейдетика для дошкільнят : (програма розвитку пізнавальної активності дошкільників методами ейдетики)  / А. М. Васько // Обдарована дитина : науково-практичний освітньо-популярний журнал. –
2013. – № 5. – С. 46-52.

Антощук Є. Як навчати дитину вчитися : маленька таємниця для великого загалу освіти / Є. Антощук  // Школа : інформ.-метод. журн. – 2010. – № 12. – С. 53-59.

Приходченко К. Метод ейдетики як розвивальна технологія / Катерина Приходченко // Початкова школа : науково-методичний журнал. – 2013. –  № 3. – С. 48-50 .

 Очеретна К. С.  Впровадження ейдетики в систему навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку / К. С. Очеретна // Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру НАПН України. – 2013. – № 5. –
С. 41-44.

http://bilochka31.org.ua/?p=2618

http://medicine.co.ua/vse-pro-dit/3255-eydetika-dla-ditey.html

http://ukped.com/statti/teorija-navchannja/5835-tayemnytsi-eydetyky.html

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 


Сюжетно рольові ігри як засіб розвитку діалогічного мовлення молодших школярів

 Добрий день, Людмило!

Радимо Вам скористатися такими джерелами:

Сержанська Л. Фабрика іграшок : сюжетно-рольова гра з використанням техніки орігамі для старших дошкільнят / Людмила Сержанська, Ірина Шрамко // Дошкільне виховання. – 2011. – № 9. – С. 24-25.

Іванкова Р. А. Планування педагогічної роботи з формування сюжетно-рольової гри у дітей раннього та дошкільного віку / Р. А. Іванкова // Дошкільне виховання: Традиції і сучасність. – Москва, 2012 – випуск четвертий.

Міхайленко Н. Я.  Педагогічні принципи організації сюжетної гри / Н. Я. Міхайленко,
Н. А. Короткова //Дошкільне виховання. – 2013. – № 4 – С.  23.  

Бурова А. Організація ігрової діяльності дітей : роль вихователя-методиста / Алла Бурова // Дошкільне виховання. – 2011. – № 8. – С. 17-19.

Седунова  А. Розвиваємо мовлення у грі / Алла Седунова // Дошкільне виховання. – 2011. – № 9. – С. 31-33.

Арушанова А. Г. Организация диалогического общения дошкольников со сверстниками / А. Г. Арушанова // Дошкольное воспитание. – 2001. – № 5. – С. 52.

Дубина Л. Развитие у детей коммуникативных способностей  / Л. Дубина // Дошкольное воспитание. – 2005. – № 11. – С. 3

Гончаренко А. Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей / А. Гончаренко //  Дошкільне виховання. – 2004. – №7. – С. 22-23.

Захарченко В. Комунікативно-мовленнєві ігри / В. Захарченко // Дошкільне виховання. – 2000. – № 12. –
С. 6-7.

Пироженко Т. Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей / Т. Пироженко // Дошкільне виховання. – 2001. – № 1. – С.10-11.

Арушанова А. Истоки диалога  / А. Арушанова, Е. Рычагова, Н. Дурова // Дошкольное воспитание. – 2001. – № 1. – С. 53-61.

 Арушанова А. Истоки диалога /  А. Арушанова, Е. Рычагова, Н. Дурова // Дошкольное воспитание. – 2002. – № 10. – С. 82-90.

Захарченко В. Г. Формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри: автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.01 / Віра Григорівна Захарченко. – Київ, 1997. – 24 с.

Любашина В. В. Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів: дис. ... кандидата пед. наук: 13.00.02 / Вікторія Володимирівна Любашина – Ялта, 2006. – 188 с.

Чулкова А. В. Методика обучения диалогической речи детей дошкольного возраста: автореф. дис. на соискание научной степени канд. пед. наук: 13.00.02 / Анна Валентиновна Чулкова. – Одесса, 1994. –
24 с.

Петрик О.В.  Методичні  аспекти  розвитку  діалогічного  мовлення молодших школярів [Електронний ресурс] // Сайт Запорізької обласної академії післядипломної  педагогічної  освіти. – 2016. – 20  березня. –Режимдоступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp5/petrik.pdf

 

     З повагою

     Адміністрація Віртуальної довідки

 

 

 

 

 

 


Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання ґрунтовної статті на тему "Інноваційні підходи до професійного розвитку керівників освітніх закладів, педагогічних та науково-педагогічних працівників в умовах децентралізації". В літературних джерелах бажано, щоб матеріали були не пізніше 2010 року видання та перевага за електронними джерелами та посиланнями. Заздалегідь Вам вдячна за допомогу та розуміння.

Добрий день, Тетяно!

Можливо Вам стануть у нагоді наступні джерела:

Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Н. П. Волкова. – Київ : Академія, 2006. – 255 с. – (Альма-матер).

Фініков Т. В. Сучасна вища освіта: світові тенденції і Україна / Т. В. Фініков. - Київ : Таксон, 2002. - 176 с. - ( Вища освіта в сучасному світі)

Олійник В. Загальнотеоретичні підходи до управління і їх вплив на розвиток системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник  // Шлях освіти. - 2003. - № 2. - С. 6-11.

 Бондарчук, О. І. Основні тенденції особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів як чинник ефективного освітнього менеджменту / Бондарчук О. І. // Проблеми емпіричних досліджень у психології. - Київ: Факультет психології Київського національного університету імені Тараса Шевченко, 2009. - Вип. 2, ч. 5 "Проблема ефективності розвивального впливу : можливості та обмеження педагогічних технологій" - С. 346-353..

http://library.sspu.sumy.ua/biblioteka/naukovi_vidania_internet/2011/monografia.14.10_informasii.pdf

http://education-trost.at.ua/print/Br_17.pdf

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 

             

 


допоможіть підібрати літературу по темі диплому ОСОБЛИВОСТІ ОБРАЗУ ДОРОСЛОГО У ДІТЕЙ З РІЗНОГО ТИПУ СІМЕЙ, ЩО ВИХОВУЮТЬСЯ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Добрий день, Наталіє!

Радимо Вам використати наступні джерела :

88.5

П86

Психологія сім'ї : навч. посіб. для внз / за заг. ред. В.М. Поліщука. - Суми : Університетська книга, 2008. - 238 с.

Поніманська Т. Дитина в соціумі : робота за освітньою лінією / Тамара Поніманська // Дошкільне виховання. - 2012. - № 9. - С. 8-11.

Литвиненко І. Якщо батьки розлучилися.... / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2007. - № 6. - С. 13-15.

Сиромятнікова Л. М. Активні форми співпраці дошкільного навчального закладу і сім'ї з питань розвитку і становлення особистості дитини / Л.М. Сиромятнікова // Практична психологія та соціальна робота. - 2008. - № 11. - С. 49-59.

http://udnz15.org/osoblivosti-simejnogo

http://cinref.ru/razdel/04500psihologia/12/149004.htm

http://www.dnz547.edukit.kiev.ua/batjkam_na_zamitku/rodinne_vihovannya/

http://mirznanii.com/info/psikhologchn-osoblivost-formuvannya-ya-obrazu-u-doshklnikv_201817

    З повагою

   Адміністрація Віртуальної довідки

 

 

 


Потрібні матеріали з теми" Проектна технологія на уроках «Я у світі» у початкових класах"

Добрий день, Анастасіє!

Радимо Вам використати наступні джерела :

74.202.4

Ф79

Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія / [авт. Н. М. Бібік та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України ; Інститут педагогіки. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – 346 с. : іл.

74.100

М54

Методичні аспекти реалізації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" / [О. Л. Кононко та ін.] ; Міністерство освіти і науки України ; Академія педагогічних наук України ; Інститут проблем виховання. –Київ : Світич, 2009. – 202 с.

Ліннік О.О. Творче проекування в організації життєді¬яльності шестирічок : навч.-метод, посіб / О.О.Ліннік. – Луганськ : Альма-матер, 2005. – 178 с.

Паращук Г. В. Проектні технології як стимул до самостійної роботи учнів / Г. В. Паращук // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2010. – № 11. – С. 2-5.

http://teacher.at.ua/publ/innovacijni_tekhnologiji_navchannja/uroki_ja_u_sviti_z_vikoristannjam_proektnikh_tekhnologij/63-1-0-17028

http://teacher.at.ua/publ/innovacijni_tekhnologiji_navchannja/vikoristannja_metodu_proektiv_na_urokakh_predmetu_ja_u_sviti/63-1-0-17012

https://docs.google.com/document/d/1fSFGcxWYSoSHSGpavCU2OpcdVujs3_RL4H56W7UqENk/edit?pref=2&pli=1#!

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки


Добрый день, помогите пожалуйста найти источники для курсовой работы на тему :  "Використання віршованих матеріалів на уроках англійської мови як засіб розвитку мовних навичок учнів молодших класів"

Добрий день, Юліє!

Рекомендуємо Вам наступні джерела :

Варенинова Ж. Б. Роль песни при обучении английскому произношению / Ж. Б. Варенинова // Иностранные языки в школе. – 1998. – № 6.–- С. 65.

Иванцова Т. Ю. Игры на английском языке. Т.Ю. Иванцова / Т. Ю. Иванцова  // Иностранные языки в школе. – 2008. – № 4. – С. 52-57.

Куклина С. С. Комплекс средств организации коллективной учебной деятельности для развития умений чтения на английском языке / С. С. Куклина // Иностранные языки в школе. – 2008. – № 6. – С. 27-32.

Малкина Н. А. О роли наглядных компонентов ситуации при обучении общению на иностранном языке детей / Н. А. Малкина // Иностранные языки в школе.. – 2008. – № 6. – С. 22-27.

Никитенко З. Н. Создание культурной среды при обучении младших школьников иностранному языку / З. Н. Никитенко // Иностранные языки в школе. – 2008. – № 5. – С. 16-21.

Лизунова С. С. Подборка рифмовок для работы с английским алфавитом (для детей 5-7 лет ) / С. С. Лизунова // Иностранные языки в школе. – 2005. – № 8. - С. 58-69.

Шарафутдинова Т. М. Обучающие игры на уроках английского языка / Т. М.Шарафутдинова // Иностранные языки в школе. – 2005. – № 8. - С. 46-50.

Шерр Е. С. Американская народная песня на уроке английского языка / Е. С. Шерр // Иностранные языки в школе. – 2005. – № 4. – С. 53-58.

Белоножко Н. Использование музыкальных выразительных средств в процессе обучения английскому языку / Н. Белоножко // Іноземні мови. – 2001. – № 4. - С. 14-17.

Карпенко О. Вивчення іноземної мови через пісню і музику / О. Карпенко // Англійська мова і література. – 2004. – № 12. – С. 2-4.

Кирпичникова Е.П. Роль музыки и песен в изучении английского языка / Е. П. Кирпичникова // Иностранные языки в школе. – 1990. – № 5. – С.45-48.

Никитенко З.Н. К проблеме выделения культурного компонента в содержании обучения английскому языку в начальной школе / З. Н. Никитенко , О. М. Осиянова // Иностранные языки в школе. – 1993. – № 3. – С.5-6.

Стом О. Пісні на уроках англійської мови / О. Стом // Англійська мова і література. – 2004. – № 36. - С. 5-7.

http://urok-ua.com/vykorystannya-tehnolohiji-diyalnisnoho-metodu-navchannya-v-rozvytku-osvitnih-kompetentsij-molodshyh-shkolyariv-na-urokah-anhlijskoji-movy/

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки


Гендерне виховання в сюжетно-рольових іграх

 Добрий день, Олено!

Рекомендуємо Вам використати такі джерела :

88.5

Т48

Ткалич М. Г. Гендерна психологія : навчальний посібник для ВНЗ / М. Г. Ткалич. – Київ : Академвидав, 2011. – 246 с. : портр.

88.5

Г57

Говорун, Т. В. Гендерна психологія : навчальний посібник / Т. В. Говорун,

О. М. Кікінежді. – Київ : Академія, 2004. – 307 с.

88.8

Т50

Товкач І. Є. Хочу бути мамою, хочу бути татом : навчально-методичний посібник /

І. Є. Товкач ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ :  Слово, 2012. – 367 с. : іл.

74.200

К78

Кравець В. П. Ґендерна педагогіка : навчальний посібник для вузів / В. П. Кравець. –

Тернопіль : Джура, 2003. – 416 с.

Дитина. Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років  / Наук. кер. проекту: О. В. Огневюк. – 3-є вид., допр. та доп. – Київ ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – 492 с.

Кікінежді О. Гендерне виховання змалку / О. Кікінежді  // Дошкільне виховання. – 2006. –

№ 2. – С. 3-6. . – № 3. – С. 10-13.

Сьоміна А. Гендерне виховання дітей дошкільного віку / А. Сьоміна, О. Куксенко, В. Гармаш // Вихователь-методист дошкільного навчального закладу. – 2011. – № 4. – С. 36-51.

Цибко Л. Граємо в дорослих : я буду жінкою, я буду чоловіком : заняття для середньої групи / Лариса Цибко, Валентина Микитченко // Дошкільне виховання. – 2011. – № 4. –

С. 20-21.

http://nsportal.ru/detskiy-sad/materialy-dlya-roditeley/2014/10/19/gendernoe-vospitanie-cherez-syuzhetno-rolevye-igry

http://vihovateli.com.ua/planirovanie/6910-planirovanie-raboty-po-gendernomu-vospitaniyu.html

http://www.krasunia.in.ua/genderne-vihovannya-stsenarij-v-grupi-i-sadu.html

http://www.maam.ru/detskijsad/doklad-gendernoe-vospitanie-starshih-doshkolnikov-v-syuzhetno-rolevyh-igrah.html

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 

 

 


Добрий день. Потрібна інформація для написання курсової роботи "Навчання дітей дошкільного віку читати шляхом використання ейдетичних методів та прийомів"

Добрий день, Наталіє!

Пропонуємо Вам використати  наступні джерела :

Шелестова Л. В.  Вчимося читати. Частина 1: навч.-розв. посіб. для дітей 4-6 років. – Київ : «Фенікс», 2015. –  272 с.: іл.

Шелестова Л. В. Вчимося читати. Частина 2: навч.-розв. посіб. для дітей 5—7 років. –Київ : «Фенікс», 2013. –276 с.: іл.

Біла Е. П. Навчаймо читання українською мовою за методикою М.Зайцева / Е. П. Біла. – Київ, 2008 р.

Богайчук Р. В. Практика ейдетики в початковій школі : посібник для вчителя /

Р. В. Богайчук. – Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2013. – 48 с.

Раннє читання: старша група / [упоряд. посіб. Л. М. Тернова ; за заг. ред.

С. І. Якименко]. – Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, [2010]. - 31 с. - Навч.-метод. комплект "Віконечко в світ".

74.102

Ф 32

Федина О. В. Как научить ребенка читать / Федина Ольга Викторовна. –Москва : АЙРИС-ПРЕСС, 2005. - 176 с. : ил. - ( Внимание: дети!)

Іщенко Л. Навчання дітей дошкільного віку рідної мови  : навчальний посібник / Людмила Іщенко. –  Умань. 2013 [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/1268/1/%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%94%D0%86%D0%A2%D0%95%D0%99%20%D0%94%D0%9E%D0%A8%D0%9A%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%92%D0%86%D0%9A%D0%A3%20%D0%A0%D0%86%D0%94%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98.pdf

Ейдетика для дошкільнят [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://ditu.com.ua/ditu/2478-eydetika-dlya-doshklnyat.html

http://svitlosvit.com.ua/preschool_education/vikoristannya-eidetichnih-priiomiv-u-navchalno-vihovnii-roboti-z-ditmi-doshkilnogo-viku.html

https://docviewer.yandex.ua/?url=http%3A%2F%2Fkristti.com.ua%2Fupload%2Ffile%2F-new-%2Fstorinka_dlya_batkiv%2F%25D0%259C%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B4%25D0%25B8%25D0%25BA%25D0%25B0%2520%25D0%25A8%25D0%25B5%25D0%25BB%25D0%25B5%25D1%2581%25D1%2582%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25BE%25D1%2597.doc&name=%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%A8%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97.doc&lang=uk&c=563c5f962ef7 

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки

 

 

 

 

 

 

 


Допоможіть, будь ласка, знайти літературу до курсової на тему: Розвиток ідей П. Каптерєва у сучасній педагогіці.

Добрий день, Надіє!

Рекомендуємо Вам такі джерела :

Стоюнин  В. Я. Избранные педагогические сочинения / Владимир Яковлевич Стоюнин; под ред.  Г. Савенок. – Москва : Педагогика, 1991. – 368 с.

Л. В. Герасименко Компоненти змісту освіти в дидактиці П. Каптерєва .

Л. В. Герасименко  Ідея індивідуалізаціїї навчання в теорії П. Каптерєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://visnikped.kdu.edu.ua/statti/2015_1_24-1-15.pdf

Герасименко Л. В.  Розвиток педагогічних ідей П. Юркевича в дидактиці П. Каптерєва [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://moskalik.at.ua/zavdanna/PM-104.pdf

 Туріщева Л. В.  П. Ф. Каптерев — один із засновників педагогічної психології [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/article/45285

Боцян Н. Погляди П. Ф. Каптерєва на домашню освіту [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.stattionline.org.ua/pedagog/104/17749

     Також радимо Вам звернутись до послуги «Запитай  у бібліотекаря» Державної  науково-педагогічної бібліотеки  України ім. В. О. Сухомлинського

                        http://www.dnpb.gov.ua/id/1922

     З повагою
    Адміністрація Віртуальної довідки


Використання пісенного матеріалу у вивченні англійської мови

 Добрий день, Анастасіє!

Сподіваємось, що Вам стануть у нагоді наступні матеріали :

Лобанова В. Роль віршів і пісень у вивченні граматики англійської мови / В. Лобанова  // Рідна школа. – 2005. –  № 7. – С. 45-46.

Леві В. Питання психобіології музики / В. Леві  / / Радянська музика. – 1966. - №  8, С. 13-19.

Нікітенко З. Н  До проблеми виділення культурного компонента в змісті навчання англійської мови у початковій школі / Нікітенко З. Н., Осиянова О. М.  / / Іноземні мови в школі. – 1993. –  №  3, С. 14-17.

Нікітенко З. Н. Про зміст національно-культурного компонента в навчанні англійської мови молодших школярів / Нікітенко З. Н., Осиянова О. М.  / / Іноземні мови в школі. – 1994. –  №  5, С. 17-19.

Веренінова Ж. Б. Роль пісні при навчанні англійської вимови /  Веренінова Ж. Б. / / Іноземні мови в школі. – 1998. – №  6, С. 65-70.

Белоножко Н. Использование музыкальных выразительных средств в процессе обучения английскому языку / Н. Белоножко // Іноземні мови. – 2001. –  № 4. - С.14-17.

Дьяченко Н. П. Вірші, римування та пісні як засіб підвищення ефективності уроку англійської мови / Н. П. Дьяченко // Педагогічний вісник. – 2004. – № 3. – С. 30-33.

Карпенко О. Вивчення іноземної мови через пісню і музику / О. Карпенко // Англійська мова і література. – 2004. – № 12. – С. 2-4.

Синькевич Г. Песня на уроке английского языка / Г. Синькевич // Иностранные языки в школе. – 2002. – № 1. – С.50-53.

http://bo0k.net/index.php?bid=9947&chapter=1&p=achapter

http://www.sworld.com.ua/konfer27/114.pdf

http://elibrary.kubg.edu.ua/1601/1/R_Pavlyuk_ISP_9-10_FMLD_PI.pdf

З повагою

 Адміністрація Віртуальної довідки


Добрий день,  Надіє!

Пропонуємо Вам скористатися наступною літературою та інтернет-джерелами :

 Боднарчук Г. М. Виховні години : на допомогу класному керівнику : 9 клас / Г. М. Боднарчук, М. М. Тимочків. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, [2007]. – 72 с.

Онишкін З. Організація виховної роботи в сільській початковій школі / Зіновій Онишкін // Початкова школа. – 2012. – № 12. – С. 58-60.

 Шелестова Л. Класному керівнику. Як провести виховну годину / Шелестова Л., Чиренко П. – Київ : Шкільний світ, 2009. – 128 с.

Кондрашова Л. В. Методика організації виховної роботи в сучасній школі :  навчальний посібник / Л. В.Кондрашова,  О. О.Лаврентьєва,

Н. І.Зеленкова. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008 – 187 с. [Електронний ресурс]. –

Режим доступу :

http://metodportal.net/system/files/mp/2013/11/22084/metodyka_organizaciji_vyhovnoji_roboty.pdf

 

http://dovzhok.net/structura/metodichne-obednany/klasni-kerivnuku/formu-provedenya-vuhovnuh-godun.html

 

http://gorbani.at.ua/index/algoritm_provedennja_vikhovnogo_zakhodu/0-100

 

http://vchytel.info/yak-najefektyvnishe-splanuvaty-i-provesty-vyhovnyj-zahid-u-klasi/

   

З повагою

 Адміністрація Віртуальної довідки

 


Допоможіть підшукати иатеріали за даною темою "Управлінські функції керівника ЗНЗ".

Добрий день, Іване!

Радимо Вам  скористатися такою літературою:

74.04

Д18

Даниленко Л. Менеджмент інновацій в освіті / Л. Даниленко. – К.: Шкільний світ, 2007. – 120 с. – ( Бібліотека "Шкільного світу".)

74.04(4Ук)

Д18

Даниленко Л. Інноваційний освітній менеджмент : навчальний посібник / Л. Даниленко. – К. : Главник, 2006. – 144 с. – ( Психологічний інструментарій)

Даниленко Л. І. Управління інноваційною діяльністю в загальноосвітніх навчальних закладах: монографія / Л. І. Даниленко. – К.: Міленіум, 2004. – 358 с.

Даниленко Л. І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи: монографія / Л. І.Даниленко. – К.: Логос, 1998. – 140 с.

Островерхова Н. М., Даниленко Л. І. Ефективність управління загальноосвітньою школою: соціально-педагогічний аспект: монографія / Н. М.Островерхова, Л. І.Даниленко. – К.: Школяр,1996. – 302 с.

Калініна Л. М. Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом: системи, процеси, технології: монографія / Л. М.Калініна. – К.: Інформавтодор, 2008. – 472 с.

Підготовка керівника середнього закладу освіти: наук.-метод. посібник / за заг. ред.

Л. Даниленко. – К.: Міленіум, 2003. – 305 с.

 

Немченко С. Г. Рефлексивне управління загальноосвітньою школою : навчальний

посібник /  С. Г. Немченко. –  Донецьк : вид-во «ЛАНДОН ХХІ», 2010. – 230 с.

Лунячек В.Е. Управління загальноосвітнім навчальним закладом з використанням комп’ютерних технологій /Автореф. дис. канд. пед. наук. – К., 2002. – 20 с.

Єльникова Г.В. Використання Excel у процесі діагностики управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. В. Єльникова  // Комп’ютер у школі та сім’ї. –  2003. –  № 6 . –  С. 42-47.

Єльникова Г.В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : монографія. – К.: ДАККО, 1999. – 303 с.

З повагою

  Адміністрація Віртуальної довідки


Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованності іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов"

 Добрий день, Катерино!
Пропонуємо Вам скористатися наступною літературою та інтернет-інформацією :

Державний освітній стандарт з іноземної мови (загальна середня освіта). V-IX класи (проект, 2-га редакція) / Під кер. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 1998. – 32 с.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : [підручник]. – 2-е вид., випр. і перероб. / кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2002. –328 с.

Ніколаєва С. Ю. Кредитно-модульна організація вивчення курсу "Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах" / С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2006. –
80 с.

Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе / Зимняя И. А. –
М.: Просвещение, 1991. – 369 с.

Коваленко О. Я. Про вивчення іноземних мов у 2007-2008 н.р. : методичні рекомендації / Коваленко О. Я // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2007. – № 3. – С.7.

Лясковська О. А. Кооперативно-інтерактивні технології навчання іноземних мов / Лясковська О. А. // Іноземні мови. – 2005. – № 1. – С. 21-24.

Рудакова Я. П. Методичний апарат для засвоєння соціокультурної інформації у процесі читання художньої літератури у мовному вузі / Рудакова Я. П. // Іноземні мови. – 1997. – № 3. – С. 39-41.

Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам : базовый курс лекций / Соловова Е. Н. – М.: Просвещение, 2002. – 239 с.

Сажко Л. А. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у школах з поглибленим вивченням іноземних мов / Л. А. Сажко // Іноземні мови . – 2011 – № 1 .–
 С. 26-30.
 
http://www.rusnauka.com/5_SWMN_2014/Pedagogica/5_156383.doc.htm
http://uadoc.zavantag.com/text/36482/index-1.html?page=2
http://www.dissercat.com/content/soderzhanie-i-formy-kontrolya-urovnya-sformirovannosti-inoyazychnoi-kommunikativnoi-kompeten

З повагою
 Адміністрація Віртуальної довідки


Методичні рекомендації педагогам по вдосконаленню навчального процессу

 Добрий день, Ірино!

Радимо Вам  ознайомитись з наступними матеріалами :

Лист МОН України від 01.07.2014 №1/9-343 «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі у 2014-2015 н.р.» [Електронний ресурс]. –  Режим доступу :

http://www.mon.gov.ua/ru/about-ministry/normative/2604-

http://te.zavantag.com/docs/635/index-71064.html

http://pidruchniki.com/15660212/pedagogika/vidi_navchannya

http://roippo.org.ua/upload/iblock/96e/metodychni-rekomendatsiyi-2014_2015-n.r..pdf

З повагою

Адміністрація Віртуальної довідки